KakashiHatake96
Administrator
Dołączył: 14 Lis 2008
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 19:44, 16 Lis 2008 |
|
Arijigoku no Jutsu Technika polega na wytworzeniu pułapki z piasku, która zapada się w głąb ziemi wciągając przeciwników. Podobnie do ruchomych piasków. Chakra -47 Unieruchamia na 5 tur, gdy w nie wdepniesz
Daitoppa Jutsu powiązane z żywiołem powietrza. Osoba wykonująca tą technikę uwalnia z ust ogromną ilość powietrza, która z metra na metr przekształca się w ogromną kulę wiru. Nic nie może się przeciwstawić takiej sile. Wszystko na jej drodze zostaje dosłownie zniszczone. Chakra -98 Atak 72, duży zasięg
Fukumi Hari Polega na tworzeniu w ustach igły z chakry, po czym atakuje nimi przeciwnika. Chakra -19 Atak 23
Kanashibari no Jutsu Bardzo przydatna technika jeśli chodzi o dużą liczbę przeciwników. Dzięki niej można sparaliżować swojego wroga. Chakra -55 Paraliżuje na 5 tur
Kasumi Juusha no Jutsu Prosta technika a zarazem sprawiająca wiele problemów. Osoba wykonująca tą iluzję tworzy kilkanaście klonów. Co więcej, te replikacje mogą rzucać wszelkiego rodzaju bronią. Dużym plusem tej techniki jest to, że klony można pokonać, ale nie zniszczyć. Dzięki temu prawdziwy ninja czeka w ukryciu aż wróg się zmęczy. Chakra -75 Tworzy kilkanaście nie dających się zniszczyć klonów, które mogą atakować za pomocą kunai, shurikenów itp.
Kaze no Yaiba Prosty i swobodny atak dość silnym wiatrem wychodzącym z jednego palca. Chakra -16 Atak 19
Mizukuri no Yaiba Polega na stworzeniu w ręce wodnego miecza, którego ninja może kontrolować za pomocą chakry. Taki oręż jest wielokrotnie groźniejszy niż tradycyjna broń - może przeciąć nawet najtwardsze substancje i nie może się uszkodzić/złamać. Chakra -185 Tworzy niezniszczalny miecz o ataku 34
Suikoudan no Jutsu Technika oparta na żywiole wody. Aby jej użyć shinobi musi przebywać w pobliżu jakiegoś zbiornika wodnego (jezioro, rzeka, morze). Polega na uderzeniu we wroga potężnym skoncentrowanym strumieniem wody, który jest kontrolowany przez chakrę używającego. Chakra -24 Atak 31
Suirou no Jutsu Technika umożliwiająca zamknięcie osoby w wodnym więzieniu. Ucieczka z tego miejsca jest trudna. Warunkiem, żeby technika była cały czas skuteczna, jest trzymanie jednej ręki w tej kuli wodnej. Jeżeli jakaś sytuacja spowoduje wyciągnięcie ręki, to technika od razu się rozprasza i uwięziona w niej osoba jest wolna.
Chakra -55
Mizutensou no Jutsu Za pomocą tej technice możemy "wejść" w wodę. Nie mają tu znaczenia jej ilości. Chakra -18
Kami Oroshi no jutsu Wystrzeliwujemy w przeciwnika małe tornado. Można je kontrolować. Chakra -32 Atak 37
Hibuki Technika polega na wytworzeniu miecza z lodu. Chakra -34 Wytrzymałość miecza - 20. Atak miecza 19
Nadare no Jutsu Lawina śnieżna. Chakra -140 Atak 42, ogromny zasięg
Iwa Kawarimi Technika polega na rozpadzie użytkownika na drobne kamyki, w celu uniknięcia ataku, by chwile po tym wrócić do pierwotnej postaci. Chakra -20
Doro Kawarimi To co powyżej, tylko przeciwnik zamienia się w błoto.
Sanseki Seisha Technika polega na zamianie w toczący się głaz. Chakra -37 Atak 43
Gufutenka Wytwarzamy w ręce błyskawicę, którą możemy cisnąć w przeciwnika. Chakra -112 Atak 60
Kaze Furai Przez 10 tur możesz latać. Chakra -160
Goryuu Dame no jutsu Tworzy ścianę z ognia. Chakra -49 Blokuje 70 obrażeń i jeśli przeciwnik atakuje w zwarciu to ściana zadaje obrażenia 15, działa 2 tury
Haran Banshou Polega ona na zalaniu przeciwnika dużymi ilościami wody (musi ona z czegoś zlatywać np. z dachu budynku, skały itp.). Chakra -30 Pomaga w zniszczeniu np. ściany ognia chroniącej przeciwnika
Hikarakuyou no jutsu Zamienia pobliskie kwiatki w shurikeny, które zaatakują naszego wroga. Chakra -85 Atak 66
Hando Ouda Bardzo silne pchnięcie otwartymi dłońmi. Jeśli posiadamy dużo siły atak może połamać żebra lub stworzyć "siłę uderzeniową" która jest wstanie odepchnąć lecący w nas kunai. Chakra -50 Atak 35. Może również ochronić przed shurikenem, kunai itp.
Konoha Dai Senpuu Trzy błyskawiczne kopnięcia. Chakra -24 Atak 29
Mokumoku no Sochi Sprawia, że poruszasz się bezszelestnie prze 3 tury Chakra -60
Hiken no Jutsu Technika Lodowych Ostrzy. Jutsu polega na stworzeniu dużej ilości lodowych odłamków, które falą lecą we wskazanym przez wykonującego kierunku, dewastując w małym stopniu wszystko na swojej drodze. Chakra -90 Atak 55
Tsubame Fubuki Technika polegająca na tym, że ze śniegu powstają shurinkeny, które mają zdolność zmieniania kierunku lotu. Nie przestaną gonić przeciwnika dopóki w coś nie trafią. Chakra -211 Atak 58, gonią przeciwnika do skutku
Kage Bunshin no jutsu Przyzywa klony zdolne do walki. Chakra -105 Klony mają 100 życia i są w stanie atakować za pomocą kunai itp.
Mizuame Nabara Technika żywiołu wody. Shinobi po wypluciu na ziemię kleistej, słodkiej mazi może unieruchomić za jej pomocą swojego przeciwnika, po czym zaatakować go z dużo większą szansą powodzenia innymi technikami bądź bronią dalekiego zasięgu. Pułapkę bardzo trudno ominąć, można tego dokonać jedynie przy skumulowaniu w stopach bardzo dużej ilości chakry, aby podeszwy przy każdym kroku mogły się bez problemu odklejać. Chakra -84 Blokuje 5 tur
Iwa Yado Kuzushi Technika polega na zarwaniu stropu na przeciwnika. Używa się jej przeważnie w jaskiniach lub tunelach, w celu zasypania oponenta głazami i kawałkami skał, odrywających się od sufitu. Może też służyć jako wytworzenie za sobą przeszkody podczas ucieczki przed pościgiem. Chakra -185 Atak 79
Mizu Bunshin no Jutsu Technika polegająca na stworzeniu klona lub klonów z wody. Każdy klon jest zdolny walczyć, i może atakować z siłą 1/10 prawdziwego użytkownika, ale nie może odejść daleko od ninja który go stworzył. Chakra -28
Housenka no Jutsu Wydmuchujesz z ust wiele małych ognistych kul. Możesz w nich ukryć shurikeny lub kunai. Chakra -66 Atak 43
Mikazuki no Mai Robi zamach orężem w kształcie półkola i przeciwnik nie wie, który z cieni jest prawdziwym ostrzem. Chakra -14 Wymaga katany lub demonicznego shurikena
Ryuuka no Jutsu Osoba wykonująca to jutsu zostaje najpierw otoczona przez płomienie. Następnie ogromna fala ognia kierowana jest w stronę przeciwnika. Najlepiej zastosowana jest wtedy gdy przeciwnik jest przywiązany przez linę do jakiegoś obiektu. Chakra -219 Atak 90
Chidori Tworzy w rękach elektryczną kulę zadającą ogromne obrażenia w zwarciu z przeciwnikiem. Chakra -143 Atak 82
Rasengan Tworzy w rękach kulę chakry o niewiarygodnej sile. Chakra -135 Atak 80
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KakashiHatake96 dnia Nie 9:46, 22 Mar 2009, w całości zmieniany 6 razy
|
|